Om inte WiFi-strålningen tränger in i kroppen- varför känner jag mig då stekt?

Var inne i Kalmar idag i en del affärer med WiFi naturligtvis överallt. Jag är bildskärmskadad och elöverkänslig. Om strålningen inte tränger in i kroppen så undrar jag varför det  efter ett tag på börjar svida i magen och att jag sedan fick magsmärtor. När jag lämnade affärerna försvann den  akuta reaktionen i magen. När jag kommit hem och varit hemma någon timme fick jag en skärande huvudvärk, blev trött och så känner jag mig som jag blivit förgiftad och  jag vibrerar svagt i hela kroppens nervsystem och så sticker det i huden t o m under fötterna. Jag hade ingen mental påverkan när jag utsatte mig för WiFi och kände ingen stress av strålningen. Så reagerar man alltså  akut av WiFi-strålningen. Imorgon kommer jag att vara väldigt trött och disträ. Jag vistades ungefär i knappt 3 timmar i denna WiFi-strålning, hur hade  jag blivit om jag vistas åtta timmar i WiFi. Oavsett om man  känner strålningen eller  inte så penetrerar den kroppen och påverkar alla  organ. Det stämmer det Major Bränning säger, att mikrovågor mellan 1 GHz –  3 GHz påverkar och absorberas de inre organen. Denna strålning kommer att skada de livsviktiga kroppsorganen och denna strålning utsätter man barnen i skolorna med. Hur kan man utsätta barn för denna höga strålning utan att veta hur den påverkar barnen som är mycket känsligare än vuxna. Detta är folkmord och det är en skandal att inte politiker stoppar detta vansinne. Jag är rädd att  det redan är försent.

DAGEN EFTER

Trött och seg är jag, det visste jag, men det värsta av allt, jag är yr. För ett tag sedan hade jag drabbats av yrsel under en månads tid. En sådan yrsel som beror på ”kristallerna” i balans organet. Lägesyrsel. Det var efter att man nu sprider WiFi överallt i vår livsmljö. Av läkare fick jag veta att kalkkristallerna hamnat fel. Man kan undra varför  de hamnar fel när man blir bestrålad av WiFi? Men det är också ett bevis på att  strålningen tar sig in genom örat och tar sig också in genom ögat till hjärnan, även om skallbenet är tjockt på vuxna män

 

