Detta är inte min huvudblogg

Men se gärna min lilla film

eller den här lilla filmen

Söker du faktainformation om vår tids största miljö- och hälsokatastrof, om vår tids största brottsliga verksamhet som bryter mot demokratin och alla lagar som skall skydda människans hälsa och vår naturmiljö, då skall du gå till min Miljöblogg ”Mobilstrålningen i vår livsmiljö – Det tysta miljögiftet”

Denna blogg är min klagomur, hit går jag och gnäller om allt jag mår dåligt på. Det är frivilligt att läsa detta elände. Jag skriver dock inte alltid negativa saker här, det kan bli vad som helst som känns angeläget att skriva ner och som sagt, ingen är tvingad att läsa det. Denna blogg är min ventil för att stå ut att överleva resten av min tid på jorden. ”I Väntan på framtiden” en framtid som jag inte längre tror på för den bygger på egoism, girighet, industridiktatur, tortyr av människor för att några få skall blir rika.

Jag skriver av mig här för att inte belasta min stackars omgivning med det helvete jag lever i som elöverkänslig i det här jävla landet.  Men också om vad jag tycker om alla dem som inte bryr sig om våra barns hälsa, som blundar för riskerna med denna tvångsbestrålning, men också hur illa jag tycker om vår regering, om våra ansvariga myndigheter. Ja all idioti jag tvingas leva med i den nya tidens samhälle som jag tror är början på slutet på mänsklighetens intelligenta förmåga att utvecklas.

Vi har med största sannolikhet påbörjat vår degenerering som mänskliga varelser, hannarna blir alltmer aggressiva och empatilösa. Precis som de vita indianerna som förlorade empatin och var på väg att utrota sig själva. Med trådlöst i skolorna håller nu den vuxna empatilösa generationen ta livet av vår unga generation. Idiotin har tagit över samhället.

Jag tillåter mig att känna vrede mot alla ansvariga personer, politiker och tjänstemän. Jag tillåter mig känna vrede mot de tjänstemän som systematiskt ljuger och desinformerar så att befolkningen kommer till skada och våra barn riskerar skadas för livet och sedan säger att de inte har något tjänstemannaansvar. Men det har de, att vara skyddad från misstag i sitt tjänstemannautförande gäller just bara misstag och felbedömningar i ett enskildt ärende. Det gäller inte för en systematiskt desinformation och vilseledning av fakta så att allmänheten kommer till skada.

Jag är helt säker på att ingen skulle acceptera att en industri gör intrång i ditt hem och vart du än flyttar jagar de dig och torterar dig. Skulle du acceptera om du som nötallergiker påtvingades nötter i ditt hem, eller påtvingas pälsdjur i ditt hem om du är pälsdjursallergiker. Och du har ingen medicin som skyddar dig som lindrar symtomen Och myndigheterna skyddar inte dig utan säger till kommunerna att inte bry sig om att hjälpa er. Det är alltså så vi lever, vi elöverkänsliga. Eller om du får cancer så vägras du hjälp och vård. Hur skulle det kännas? Hur skulle det kännas att som oskyldig samhällsmedborgare som skadats av en industris verksamhet förlora ditt människovärde, dina mänskliga rättigheter. De myndigheter som skulle skydda dig säger att de inte bryr sig, om en industri torterar dig dygnet runt år ut och år in. Hur känns det? Hur känns det? Hur känns det?

Kommentera

