4G byggs ut nu överallt jag vet inte hur länga man skall orka leva i denna plåga

Ständigt trött, ständig sveda i ögon i ansikte, yrsel, illamående, känner mig underligt uppvärmd i inne i kroppen, det känns som någon håller en hand på ryggen (känselhallucination?), ett ständigt öronbrus och i ögonen känns det som att gå omkring i för starkt solljus. Besvären ökar när jag kör bilen antagligen för att mikrovågorna studsar runt inne i bilen eller för att de följer elledningarna in i bilen?

Och nu skall man ladda mobilerna trådlöst med  hjälp av magnetfält, jaha och hur  bildas magnetfälten då, jo via elnätet. Är det inte att gå över ån efter vatten? Varför inte ställa krav på solcellsladdare då kan man ladda mobilen var man vill utan el. Allt skall vara trådlöst både el och kommunikation detta blir mänsklighetens undergång. Att inte regeringarna ställer krav på miljövänlig teknik det begriper jag inte. Detta handlar ju om tvångsbestrålningen, den enskilda människan kan inte välja bort denna miljöfarliga strålning. Det är ett brott mot mänskliga rättigheter, det är ett brott mot demokratin och alla miljölagar och grundlagen och brottsbalken. Mobilindustrin är en ren gangsterindustri

Om människan bara har ett liv, vem har då rätt att ta livet från våra unga människor och deras framtid? Jag känner ett sånt hat till dessa ansvariga människor inom myndigheter, och dessa s k forskare Maria Feychting, Anders Ahlbom, Lena Hillert etc etc. De är en samling skitstövlar som ljuger allmänheten rätt upp i ansiktet.

Uppenbarligen finns det ett gäng psykopater som vill mörda jordens befolkning så att de får vår planet för sig själva , jag börjar f-n med tro på det nu. Orkar inte vidareutveckla detta nu varför jag börjar tro på det. Får bli en annan gång är så förbaskat trött.

Kommentera

